გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
მუსიკა ჩვენს ცხოვრებაში
|
სწავლების საფეხური
|
9-ე კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
30 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
გაიაზრონ და
გამოიყენონ ნასწავლი მასალა
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლეს შეუძლია
იმსჯელოს ჩამოაკალიბოს დაგანსაზღვროს მუსიკის მნიშვნელობა ჩვენს ცხოვრებაში
|
წინასწარი ცოდნა
|
ელემენტარული
თეორიის და ტერმინების ცოდნა
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
ზეპირი
პრეზენტაცია
მსჯელობა
მუს.ტერმინების ცოდნა
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსები
|
მოსასმენი
მასალა
მუს.ცენტრი
ფორტეპიანო
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
მოსმენა;
რომელი ჟანრია და სად სრულდება;
მისი მნიშვნელობა ყოველდღიურ ცხოვრებაში;
ვიცოდეთ უფრო მეტი. სლაიდების ჩვენება.
|
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
დაბალი 5-6
|
საშუალო 7-8
|
მაღალი9-10
|
პრეზენტაცია
|
არ შეესაბამება შინაარსს
|
ზოგადად შეესაბამება პრეზენტაციის შინაარსს
|
მოსწავლე ზუსტადპასუხობს ყველა კომპონენტს
|
მსჯელობა
|
საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას
|
მიჰყვება ინსტრუქციათაგან ზოგიერთს
|
მიჰყვება ინსტრუქციებს ;ანმიმდევრულად
|
ტერმინები
|
არ იყენებს
|
მეტ-ნაკლებად იყენებს მუს. ტერმინებს
|
სრულად იყენებს
ყველა ტერმინს
|
პრეზენტაცია
No comments:
Post a Comment